WELCOME!!! SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA...UNTUK MENDAPATKAN KETERANGAN DENGAN LEBIH LANJUT SILA HUBUNGI SAYA, FIZA@IELA DI NO 0134750099 ATAU 0134757678.. TERIMA KASIH..!!

Wednesday 3 August 2011

Kenapa Saya Pilih PREMIUM BEAUTIFUL






Sebab utama aku memilih untuk pakai Premium Beautiful..



"....Membentuk semula, memulihkan dan meningkatkan keberkesanan dan keharmonian hubungan suami isteri...."


  • Basically, dia merapatkan apa-apa yang tak rapat lah, mengetatkan apa-apa yang tak ketat.. ;) terutama sekali wanita yang dah bersalin.

  • Aku yakin dengan PB berbanding korset yang lain sebab PB ada pengiktirafan SUPERBRAND.. jadi bukan lah calang-calang produk yang boleh dapat pengiktirafan SUPERBRAND.. Korset lain ada? - Award dari Pakar Tulang Belakang US, Canada & Cuebac, tu yang menambahkan lagi keyakinan aku.. 

  • Bukan hanya untuk slimming, tapi 70% untuk kesihatan..! 30% untuk kecantikan.. bila dah sihat, secara automatik memang lah akan nampak cantik yer tak??!!

  • Kualiti gred AAA beb PB nie.. tak panas macam korset lain, material tak macam kain stokin macam korset-korset yang ada, bukan setakat untuk kurus, tapi 70% untuk kesihatan..! Nak korset untuk slimming saja ATAU nak korset untuk SIHAT & SLIM dalam masa yang sama..?? Make a wise choice.

  • Beli hanya SEKALI, Pakai SEUMUR HIDUP Pernah tak dengar mana-mana korset ada JAMINAN SEUMUR HIDUP..? Tak penah kan? PB ni ada JAMINAN SEUMUR HIDUP.. Hebat kan..!! Rasa rugi tak beli...??? Memang berbaloi......

  •  Macam-macam lagi..


Untuk pengetahuan semua, penurunan berat badan & pembentukan berat badan (nak badan macam hour glass..?)  oleh PB bukan berlaku serta-merta.. ia bergantung kepada tindakbalas badan masing-masing & cara pemakaian yang betul (pemakaian betul tu penting ya..) .. sape exercise pakai PB lagi cepat loose weight & paling best body contouring memang cepat.. 


Kata2 dari testimoni yg pakai ckp yg PB nie memang selesa.. sebab bila kita pakai PB, dia akan mengikut pergerakan tubuh badan kita.. sebab tu boleh aerobik pakai PB.. hebatkan PB nie..? Dia menyokong badan kita dengan baik dan pada yang sama kita berasa sangat selesa memakainya.. dan selama kita memakainya sebanyak 900 kalori insyaAllah akan hilang. Itu belum masuk kalau bersenam.. kalau kita bersenam sambil pakai PB, lebih banyak kalori akan hilang.. Sebab tu kelebihan pada orang yang menjaga pemakanan, bersenam dengan kerap & pakai PB, insyaAllah untuk dapatkan hour glass figure dalam masa yang singkat adalah tidak mustahil..!


Banyak kan kelebihan PB ni... rasai sendiri kepuasan memakai set PB ni yang sememangnya berbaloi...


contact saya
fiza@iela : 013-4750099







0 comments:

Post a Comment