WELCOME!!! SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA...UNTUK MENDAPATKAN KETERANGAN DENGAN LEBIH LANJUT SILA HUBUNGI SAYA, FIZA@IELA DI NO 0134750099 ATAU 0134757678.. TERIMA KASIH..!!

Wednesday 3 August 2011

Sehat & Cantik...!!!

Kat sini aku nak cita banyak pasal 30% kecantikkan daripada pemakaian set PB ni

Ramai orang ingat pakai PB ni nak kurus je...

Kurus kering tak ada shape badan pun tak guna jugak kan... 
Orang kurus sangat kadang-kadang menyebabkan penampilan diri tidak menarik dan sukar untuk berfesyen.


cantik ke kurus gini.. huhuhu... ni da kes menganiaya diri sendiri nih... aku tengok pun terseksa.. Allah bagi kat kita nikmat untuk makan kenapa terlalu obses tuk kurus smpi jd camni.. 
(sorry la pada yang dah kurus mmg tak boleh menambah berat badan, ini bukan ditujukan pada anda - ni untuk mereka yg bersaiz besar sket tapi terlalu obses nak kurus kering)

And of coz la kan yg montel2 cam aku ni mesti la nak kurus.. tp xnak la kurus keding tu.. xseksi lak ek...hikhik!! aku mengata kat dr aku sendiri sebenaqnya... zaman sek dulu memang aku kurus kering melidi cam owg sakit ja.. huhuhu... pastu saja cr pasal nak gemuk.. haaa... skrg hambik...!! pakej sekali ngan penyakit... 




Sebab itu aku ingin mencuba set PB ni sebab 

PREMIUM BEAUTIFUL ini 
70% adalah untuk kesihatan dan  30% untuk kecantikan

70% KESIHATAN + 30% KECANTIKAN 
=  100% KEYAKINAN  

Dan sememangnya sapa2 yang dah pakai set PB ni dapat kesan serta merta.. Lagi2 la yang pakai 8 jam sehari tiap2 hari... memang berkesan!! tak pakai PB pun nampak cam pakai ja... (sumber sah dr testimoni).

 cakap tanpa bukti pun tak guna jugak kan 
so sini aku tunjukkan hasil daripada pemakaian PB
(tq pinjamkan gambar pada rakan-rakan bisness)




ni lagi best kesan serta merta...

Itu la antara salah satu sebab aku memilih untuk memakai Premium Beautiful bukan nak kurus kering tapi untuk kesihatan dan kecantikan seterusnya mendapat keyakinan diri yang tak ternilai...


Pada sape2 yang berminat untuk mendapatkan set PB ni hubungi saya.. lebih berkesan lagi klu pakai waktu bulan puasa ni...
Dapatkan kesihatan & kecantikan sekaligus dapat menambahkan keyakinan anda...



Hubungi saya

fiza@iela : 013-4750099







  


0 comments:

Post a Comment